Khamis, Ogos 14, 2008

Temuduga di Telekom Malaysia di Cyberjaya..

Assalamualaikum..

Memandangkan ekonomi tidak menentu sekarang, dan aku juga telah bertukar status daripada bujang kepada berumahtangga, aku mengambil keputusan untuk mencari pekerjaan di samping kerja-kerja Bizarre yang akan aku teruskan walaupun mendapat kerja dengan syarikat lain. Aku tidak akan meninggalkan Bizarre kerana begitu sukar jalan-jalan yang dilalui untuk memulakan produksi Bizarre.

Hari ini, aku ada temuduga di Telekom Malaysia (TM) di Cyberjaya. Setelah menunggu, akhirnya aku dipanggil masuk. Kami dipanggil masuk seramai 5 orang sekaligus. Ketiga-tiga penemuduga mencadangkan kepadaku agar memohon jawatan yang sesuai dengan kelayakanku, iaitu ijazah sarjana muda.



Sebenarnya, aku dihubungi untuk menghadiri temuduga tanpa diketahui bahawa jawatan itu adalah untuk pemegang diploma.


Cetak catatan ini..

0 ulasan:

Disediakan oleh Tengku Azlan || Hakcipta Terpelihara © 2008