Khamis, Mac 11, 2010

Kasihan Ummair!

Assalamualaikum..

Sungguh kasihan putera kami ini. Walaupun kukunya sudah dipotong, hidungnya tetap luka gara-gara tangan Ummair yang tidak pernah duduk diam. Tetapi, walaupun begitu, bibir Ummair tetap murah dengan senyuman.







Cetak catatan ini..

2 ulasan:

CatlinaFly berkata...

salam ummair dan keluarga,e-ein Insyirah pun sama..dah pendek kuku pun, masih calar balas especially kat dahi dan bahu...nak pakaikan mittens, dah besya dah..tak sesuaiii!

Abi, Ummi, dan Ummair berkata...

Hehe. Lumrah bayi, mcm ni lah.

Disediakan oleh Tengku Azlan || Hakcipta Terpelihara © 2008